Welke SLA bij u past of welke afspraken er nodig zijn, hangt sterk af van uw afgenomen dienst en hoe belangrijk deze voor u is. Een webshop die er 5 minuten uit ligt is voor de ene klant geen probleem maar voor de ander juist een ramp.
SLA website
Een standaard website heeft normaal gesproken niet snel een extra SLA nodig. Hoewel er natuurlijk websites, webshops of webapplicaties zijn die wel bedrijfskritisch zijn. Wij staan dan 24/7 voor u klaar indien een bepaalde functie niet meer werkt, zoals een bestelknop of een contactformulier. Wij hebben hier een speciale SLA voor: SLA website.
SLA hosting
Mag uw website, webshops of webapplicaties die bij Wijtec gehost wordt niet offline zijn? OF moeten wij bij een storing extra snel reageren? Sluit dan een extra SLA af. Vraag dan naar een maatwerk-SLA voor hosting.
SLA VPS / server
Heeft u uw eigen vps of server bij ons afgenomen of staan deze wellicht extern? Wijtec houdt deze graag voor u in de gaten met onze monitoring. Bij problemen of storingen werken we standaard met best effort concept. Wilt u dat wij uw server altijd up-to-date houden, afwijkende responstijden, 24/7 telefonisch support of andere wensen? Vraag dan naar een maatwerk-SLA voor servers.
Overig
Het is zelfs mogelijk om een SLA af te sluiten voor diensten die elders draaien. Of wilt u onze kennis over servers, websites of een van onze andere diensten gebruiken voor uw personeel? U koopt bij ons support in en wij helpen uw personeel waar nodig. Zo doet iedereen waar hij of zij goed in is.