SLA

SLA

Een Service Level Agreement, kortweg SLA, bevat afspraken waar wij ons aan moeten houden met betrekking tot de service van de afgenomen dienst. Zo kan het gaan om onze responstijden bij een storing, de up-time garantie of het 24/7 bereikbaar zijn voor u. Hierdoor weet u precies wat u van ons kunt verwachten!

Wij hebben verschillende SLA pakketten en omdat sommige situaties uniek zijn, verlangen ze een maatwerk-SLA. Welke SLA het beste bij u past wordt tijdens een oriënterend gesprek altijd al snel duidelijk. Wilt u de mogelijkheden doornemen voor uw SLA, neem dan vrijblijvend contact op.

SLA

Welke SLA is geschikt voor mij?

Welke SLA bij u past of welke afspraken er nodig zijn, hangt sterk af van uw afgenomen dienst en hoe belangrijk deze voor u is. Een webshop die er 5 minuten uit ligt is voor de ene klant geen probleem maar voor de ander juist een ramp.

SLA website
Een standaard website heeft normaal gesproken niet snel een extra SLA nodig. Hoewel er natuurlijk websites, webshops of webapplicaties zijn die wel bedrijfskritisch zijn. Wij staan dan 24/7 voor u klaar indien een bepaalde functie niet meer werkt, zoals een bestelknop of een contactformulier. Wij hebben hier een speciale SLA voor: SLA website.

SLA hosting
Mag uw website, webshops of webapplicaties die bij Wijtec gehost wordt niet offline zijn? OF moeten wij bij een storing extra snel reageren? Sluit dan een extra SLA af. Vraag dan naar een maatwerk-SLA voor hosting.

SLA VPS / server
Heeft u uw eigen vps of server bij ons afgenomen of staan deze wellicht extern? Wijtec houdt deze graag voor u in de gaten met onze monitoring. Bij problemen of storingen werken we standaard met best effort concept. Wilt u dat wij uw server altijd up-to-date houden, afwijkende responstijden, 24/7 telefonisch support of andere wensen? Vraag dan naar een maatwerk-SLA voor servers.

Overig
Het is zelfs mogelijk om een SLA af te sluiten voor diensten die elders draaien. Of wilt u onze kennis over servers, websites of een van onze andere diensten gebruiken voor uw personeel? U koopt bij ons support in en wij helpen uw personeel waar nodig. Zo doet iedereen waar hij of zij goed in is.

Onze SLA-pakketten

SLA standaard

Geschikt voor: alle diensten


Al onze diensten worden geleverd met de standaard SLA. U bent zelf verantwoordelijk voor backups en het melden van storingen. Onze monitoring is wel actief en zodra wij een storing detecteren, dan lossen wij deze uiteraard zo snel mogelijk voor u op. Responstijden zijn gebaseerd op best effort.

SLA website

Geschikt voor: websites, webshops, webapplicaties


In geval van bedrijfskritische websites of andere onderdelen wilt u dat wij altijd voor u klaarstaan hoe klein of hoe groot de storing ook is. Met deze SLA belt u ons 24/7 voor problemen met uw website, webshop of webapplicatie.

SLA maatwerk

Geschikt voor: alle diensten


Deze SLA biedt alle vrijheid om de voor u gewenste afspraken vast te leggen. Up-time garantie, vaste responstijden, altijd telefonisch bereikbaar of de supportkosten volledig afkopen. Bij Wijtec is alles bespreekbaar om u de beste service te bieden.

Wees de problemen voor!

Uw klanten willen blind kunnen vertrouwen op uw diensten. Zij waarderen dat er altijd een team van technici klaarstaat, mochten er problemen optreden. Wij vertellen u graag over de mogelijkheden met betrekking tot uw wensen.

Contact

Offerte

Wilt u meer informatie over deze dienst of een op maat gemaakte offerte? Neemt u dan vrijblijvend contact met ons op.

Contact

De voordelen van Wijtec

  • Direct contact met onze technici
  • We stoppen pas als het probleem is opgelost
  • 24/7/365 bereikbaar op ons storingsnummer
  • Wij zijn extreem flexibel: alle wensen zijn bespreekbaar
  • Eigen datacenters met 24/7 toegang
  • Jarenlange ervaring met verschillende besturingssystemen
  • Jarenlange ervaring met programmeren en platformen
benefits